WolfteamFr
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Son Destan Geniş ve Resimli Asmara Rehberi/Klavuzu

2 posters

Aşağa gitmek

Son Destan Geniş ve Resimli Asmara Rehberi/Klavuzu Empty Son Destan Geniş ve Resimli Asmara Rehberi/Klavuzu

Mesaj tarafından |||AzaphH||| C.tesi Haz. 11, 2011 6:16 pm

Son Destan Geniş ve Resimli Asmara Rehberi/Klavuzu






Asmaralı bir maceracı neredeyse elinde hiçbir şey olmadan başlar. Hangi OOK'nin size yardım edebileceğini bulun.

"Asmaralı bir maceracı neredeyse elinde hiçbir şey olmadan başlar.
Berneo adındaki haritada tanıtıldığı gibi, görevine başlamak için
yeterli kaynağı vardır. 1. seviyedeki bir karaktere temel zırh, temel
silah ve yola devam etmesini sağlayacak birkaç puan verilir. Ayrıca, bir
düşük seviye karakterler için yetenek karşınıza çıkacak yaratıkları
öldürmeniz için hazırda olur.

Yeni oyuncular, hepsi Domingo adında 3 Yaşlı OOK'nın yakınlarında yaratılırlar. "



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ İlk görevi bitirmeden önce, yalnızca Küçük Örümcekleri öldürmekle
gelen dört öldürme ile 2. seviyeye geçilebilir. Her seviye atladığınızda
yapmanız gereken ilk şey yetenek puanlarınızı istediğiniz yeteneklere
bölüştürmektir. Yetenek penceresini açmak için "K" tuşuna basın.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ İlk görevi tamamlamanızla birlikte bölgedeki diğer bir OOK olan
Sullibent'e yönlendirileceksiniz. Başlıca görevleri bölgesindeki Seviye 2
YeşilAğızlarla baş etmek olacak. YeşilAğızları öldürerek kazandığınız
tecrübe ve Tecrübe Ödülü sizi Seviye 4'e taşıyacak.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Sullibent'in son Görevi sizden Mirod Kalesi'ne gidip Berneo'daki Depo Sorumlusu Anne ile konuşmanızı isteyecek.

İpucu : Eğer biri sizden envanterinizde boş yer açmanızı isterse Depo'ya
tıklayarak Anne'yle konuşabilirsiniz. Oyuncu, kendi Kişisel Deposuna
malzeme aktarabilir, üyeyse Lonca Deposuna aktarma yapabilir ve kendi
hesabındaki diğer karakterlerle malzeme paylaşmak için Hesap Deposunu
kullanabilir. Kişisel deponuza ve lonca deposuna her malzeme
aktarışınızda 10 Karot ücret ödersiniz, Hesap deposu kullanımında bu
ücret 100 Karot'tur.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Ardından Anne sizi kasabanın silah ustası Daltonla konuşmanız için
yönlendirecek. Anne size ödül olarak Kor Kristali yaratmanız için bir
Kor Kristali Kabı verecek. 2 Kor Konsantresi kullanılarak bir adet Kor
Kristali oluşturulur, ki bu da Binek yapımında ve büyüleme parşömenleri,
mücevherler, kafatasları,runlar gibi büyüleme/yükseltme malzemelerinin
üretiminde kullanılır.

İpucu: Bir Kor Konsantresi oluşturmak için, oyuncu kaba sağ tıklayarak
içini yoğunlaştırılmış korla doldurmalıdır, bunu yapabilmek için bir Kor
Puanı gereklidir.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Dalton'dan alabileceğiniz diğer bir önemli görev de ''Dalton'un
İsteği''dir, bir Japon Balığı ve Kor Taşı Parçası vermektedir. Tutması
zor olan japon balığı diğer görevi tamamlamada da kullanılabilirken, Kor
Taşı Parçası güçlü Kor Silahları ve Zırhlarının yapımında kullanılan
bir malzemedir.

Son Destan'ın diğer bir güzel tarafı da, her yeni bir Görev
yapacağınızda kafanızın üzerinde beliren Görev İmleci'nin bulunmasıdır.
Oyuncuya tam olarak avının ne yönde bulunduğunu ya da görevine devam
etmek veya tamamlamak için konuşması gereken OOK'nin nerede bulunduğunu
gösterir. Bunu eklemek için, haritanızı açtığınızda (M'ye basarak) size
Görev bölgesinden ne kadar uzaklıkta olduğunuzu çarpı işaretli kurukafa
ile gösterilir.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ İpucu : OOK'nin kafasının üzerinde bir ünlem bulunduğunda bu sizin
için bir Görevi olduğu anlamına gelir. Bu ünlemler ayrıca harita
ekranında da gösterilir, OOK'yi temsil eden yeşil noktaların yerini
alır.

'Dalton'un İsteği'' Görevi'ni bitirdikten sonra rehbere geri
döndüğünüzde ödüllerinizi alacağınız OOK'nin adı Holio'dur, Mirod
Kalesi'nin hemen çıkışındaki balıkçılık alanında bulunmaktadır. Bu
OOK'den seviye 4'te, sizden Seviye 3 YeşilAğızlarla ve Karakanatlarla
baş etmenizi isteyecek 4 Görev daha alabilirsiniz. Görevlerden ikisini
atlamak istemeyeceksiniz; ''Mücevherci'nin Dalgınlığı'' ve ''Dalton'dan
Hediye''.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Mücevherci'nin Dalgınlığı Görevi, 5 F-Tipi Mücevher'den birini
seçeceğiniz bir Malzeme Ödülü verir. Bu mücevherler yüzük, küpe, kolye
gibi aksesuarlarla birleştirilerek karakterin ekstra özellik kazanmasını
sağlar. Bunu yapmak için, mücevhere sağ tıklayıp ardından aksesuara sol
tıklamanız yeterlidir.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Dalton'dan Hediye, Seviye 5'e ulaştığınızda karakterinize uygun silahı
alabileceksiniz. Ama sakın ''Holio'nun Belası''nı unutmayın çünkü bu
görevden ödül olarak bir Kor Konsantresi alabilirsiniz.

Tüm bunları bitirdikten sonra, Holio sizi balıkçılık alanının
güneybatısındaki bal kabağı tarlasına, Küçük Vahşi Arıları öldürmeniz
için ''Rüzgarın Esmesiyle Kaybolan Neşe'' adlı 5. Göreve yönlendirecek.
Bu tarlada bulunan iki OOK, Jason ve Mike size Seviye 7 Boynuzlu
Yabandomuzu öldüreceğiniz, karşılığında da Kor Kristali alacağınız
Görevler verecekler.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Bu saatten sonra envanteriniz Görev ödülleri ve yaratıklardan elde
ettiğiniz malzemelerle dolup taşmış olacak. İyi haber de Jason'ın
''Uykusuzluğu Önlemek'' Görevi'nden kazanacağınız B. Yabandomuzu Deri
Çantası'nın ödül olarak verilmesi. Bu çok önemli bir görev çünkü ekstra
çantalar sadece üretilerek elde ediliyor ve üretim malzemelerini
toplamak oldukça güçtür.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Seviye 5'e geldiğinizde bazı OOK'ler Görev İçin Gereken Seviye'yi
aştıktan sonra tekrarlı Görevleri vermeyi bırakacaklardır. Oyuncular bu
görevleri yaparken parti oluşturabilirler, bu sayede oyuncular her Görev
bitiminde verilen ödül TCRB ile seviyelerini daha hızlı
arttırabilirler.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Seviye 7'ye ulaştığınızda ekranınızın sağ alt köşesinde bir Kraliyet
Emri parşömeni belirecek. Parşömene tıklayarak Slobreath adındaki Seviye
15 Baş Düşmanı ortadan kaldırmanızı söyleyen mesajı göreceksiniz, bu
seviyede tek başına yerine getirmesi imkansız olan bu görev size
başarmanız için gereken arzuyu tetikleyecek birşey veriyor: gelmiş
geçmiş en kıymetli şey, Vrocyan Özü.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Jason'ın ''Eve Doğru'' Görevi, Seviye 9'da kullanacağınız silahı
hediye olarak verdiği için yerine getirmeye değer. Sadece 8 adet Seviye 5
Kızgın Yabandomuzu öldürün ve silah arama derdinden kurtulun.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Jason'ın ''Bakım için En Önemli Şeyler'' görevini bitirince, Mirod
Kalesi'ne geri dönüp sonuçları teslim edeceğiniz Marcus isimli OOK size
ödül olarak Berneo'ya Dönüş Parşömeni verecektir.

Oyunda, Görevlerden ve yaratık yağmalamadan başka Karot elde etmenin
çeşitli yolları bulunuyor, etkili yollardan ikisi Madencilik ve
Balıkçılık. Madencilik Dükkanı sahibi eski maden kazmaları satan Marcus
size bu konuda bilgi verecek. Bu noktada bir maden kazması sizin için
pahalı gelebilir, bu yüzden ''Kaliteli Ekipman Edinmek İçin'' adlı
Görev'i yaparak bedavaya bir adet edinmek işinize gelecektir.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Göreve başlamak için, size görev boyunca kullanacağınız geçici bir
maden kazması kiralayacak. Marcus'un cevherlerini çıkaracağınız bölgeyi
kolayca bulmak için karakterinizin kafasının üzerinde bulunan Ok
İmleci'nin gösterdiği yöne gidin.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Resmi Orjinal Boyutunda Görüntüleyebilmek İçin Buraya Tıklayınız.

♦ İlk madencilik Görevi'ni tamamlayıp teslim ettikten sonra Marcus
sizden bir sonraki görevi yapmanızı isteyecek: Kaliteli Ekipmanlar
Edinmek İçin II. Marcus bir Eğitim Kılıcı yapabilmeniz için gerekli
malzemeleri verecek: 1 Marcus'un Cevheri ve 1 Marcus'un Tahta Kılıcı.
Ardından bunları Berneo'nun Zanaatkarı Simpson'a götürmeniz için sizi
yönlendirecek.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ İpucu : Üretim için, Simpson'ın Üretim penceresini açın ve Görev
malzemelerinin altındaki Eğitim Kılıcı'na tıklayın. Ardından isterseniz
Tümünü Birleştir tuşuna tıklayabilir ya da kaç tane birleştirmek
istediğinizi belirterek Birleştir'e tıklayabilirsiniz.

Üretimden sonra Görevi tamamlamak için Marcus'a geri dönün. Ardından
''Kaliteli Ekipmanlar Edinmek İçin III'' geliyor, bu görevi tamamlamak
ve Kırmızı Kafatası Ödülü'nü alabilmek için sadece yapmanız gereken Depo
Sorumlusu Anne'nin yanında bulunan Sharan ile konuşmak. Kafatasları,
donanıldığında karakterinize ekstra özellik vermesi için silahlarla
birleştirilir.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Aynı şey Balıkçılıktaki ilk deneyiminiz için de geçerli. Marcus'un
bulunduğu yerden taşların atıldığı bölgede Balık Oltası satın
alabileceğiniz Balık Malzemeleri dükkanının sahibi Bieta bulunuyor.
''Zerafet Erdemi I'' Görevi size sadece Japon Balığı tutabileceğiniz bir
Kiralık Balık Oltası verecek. Balık tutma eğitimi için bu kadarı
yeterli olacaktır.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Birkaç seviye önceki ''Dalton'un İsteği'' Görevinden Japon Balığı ele
geçirdiyseniz, ilk Balıkçılık Göreviniz Bieta'dan alır almaz tamamlanmış
olacak. Aksi takdirde onlardan bir adet yakalamak biraz zaman alacak.
Bu Görevi tamamlayınca kendi Balık Oltanızla ödüllendirileceksiniz.

'Zerafet Erdemi II'' Balıkçılık Görevinizin bir sonraki aşamasıdır, bu
yüzden kalenin hemen çıkışındaki balıkçılık alanına gidin ve 1 Altın
Kurbağa yakalayın, merak etmeyin bir Japon Balığı tutmaktan çok daha
kısa sürecektir. Bu görev sizi 50 Midye ile ödüllendirecek. Bieta'nın
Rastgele Değiştirme penceresini kullanarak şansınızı da
deneyebilirsiniz. Bu mini-oyunla YP/BP iksirlerinden güç ve hız
arttırıcı iksirlere kadar her türlü iksir elde edebilirsiniz.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ İpucu: Hem ödül olarak verilen hem de Balıkçılık Malzemeleri ve
Madencilik Dükkanı'ndan satın alınan Balık Oltalarının ve Maden
Kazmalarının 24 saatlik kullanım süreleri vardır, süre dolunca yok
olurlar. Bu yüzden yola koyulmadan önce ilk olarak ekipmanlarınızı
kontrol edin.

Bu noktadan sonra Dalton'un sizden 10 Kızgın Yabandomuzu Kalbi
toplamanızı istediği yeni bir Görev açılacak. Bu Görevlerin malzemeleri,
haritanın güneyinde bulunan Lupert Köyü'nün yerli Bilgesi Panteon'a
teslim edilecek.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Panteon'un ''Yeni Bir Fikir'' Görevi Seviye 11'e kadar yapılabilen
tekrarlı bir görevdir, sizden Seviye 9-10 Killi Gaga avlayıp tüylerini
toplamanızı isteyecektir. ''Bitki Köklerini Koruma'' Görevi, sizi Bilge
OOK Oshirus'un bulunduğu Rob'leiville Köyü'ne yönlendirecek.

Oshirus size, belirli miktarda saldırgan Seviye 13 Swampy öldürmeniz
karşılığında Seviye 10'da takabileceğiniz bir Tabut Yüzüğü verdiği Görev
olan ''Şüpheli Bir Söylenti'' başlıklı görevi verecek.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Bu Görevi tamamladığınızda Mirod Kalesi'ne geri dönüp ödülünüzü Depo Sorumlusu OOK Anne'den almanız gerekmektedir.

Yolculuğunuzun bu noktasında, en az Seviye 10'a ulaşmış ve 1. Sınıf
Atlama'nız için hazır hale gelmiş olmalısınız. Eğer öyleyse Anne size
Tabut Yüzüğü verdikten sonra, kalenin sol gözetleme kulesinde bulunan
Muhafız Kaptan Kilias'a bildirmenizi istediği ''Acil Bir Mesaj''
Görevini verecek. Bu, 1. Sınıf Atlama Görevi'ni açacak.

(1. Sınıf Atlama ile ilgili daha fazla bilgi için lütfen kılavuzun 1. Sınıf Atlama sekmesini kontrol edin.)



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Seviye 11'de, ''Kutsal Bir Yaratığa Nasıl Yaklaşılır'' Görevini
alabileceksiniz, ki bu görev sizin kendi bineğinizi yapmanıza olanak
verecek. Görev için Mirod Kalesi'nin doğu kısmında bulunan Emily ile
görüşün. Görevi kabul edin, ardından tekrar onunla konuşun. Size Kutsal
Yaratık yapımında gerekli olacak bir Kor Kristali verecek. Geri kalan
malzemeler için sizden Simpson ile konuşmanızı isteyecek.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Kutsal Yaratık adı verilen binek Asmara'daki tüm maceralarınız boyunca
size eşlik edecek değerli bir yoldaş olacak. Karakterinize göz alıcı
bir görünüm katmasının yanında, daha hızlı hareket etmenizi de sağlar.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Ekstra hareket hızı sağlamasının yanında Kutsal Yaratık'ın ayrınca
ikinci bir kullanım şekli vardır: donanıldığında fiziksel savunma
sağlayan bir omuz zırhıdır. Savunma ve hareket hızı Kutsal Yaratık'ın
türüne göre değişir: seviyesi ne kadar yüksekse, o kadar çok avantaj
sağlar.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ 1. Sınıf Atlama'ya ulaşmış ve ilk Kutsal Yaratık'ınızı edindiğinize
göre artık Berneo'yu arkanızda bırakıp Lupinel, Tempteroon, Ancora ve
Bhalasong gibi Asmara'nın daha tehlikeli bölgelerine gitmeye hazır
sayılırsınız. Seviye 15'ten sonra (Berneo'daki görevlerin çoğunu
yaptıktan sonra ulaşmış olacaksınız), Lupinel keşfetmeniz gereken ikinci
bölgeniz olacak.

Lupinel'e ulaşmanın iki yolu bulunuyor. İlki uzun, yorucu fakat
masrafsız bir yoldur. Bu, Berneo haritasının en batısından Lupinel Sınır
Geçidi'ne doğru gidilen bir yoldur. Bölge haritasında kırmızı daire
içerisinde gösterilen yerden bunu görebilirsiniz.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Yine de çok dikkatli olun, çünkü geçide ulaşabilmek için oldukça güçlü
yaratıkların (Vahşi Arılar) bölgelerinden geçmeniz gerekmektedir.
Binek, yaratıkların yanlarından sorunsuz bir şekilde geçebilmeniz için
işinize yarayacaktır.

İkinci yöntem çok daha kolaydır, fakat biraz Karot'a mal olur. Mirod
Kalesi'nin kuzeyinde, merdivenleri çıkar çıkmaz büyülü yol OOK
Cristina'ya ulaşacaksınız.



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

♦ Sizi sadece 200 Karot'a Lupinel'e ışınlayacak, bu miktar sizin için
çok olmasa gerek. Büyülü yol sizi doğrudan kasabanın ortasına ışınlar,
eğer Lupinel'e olan yolculuğunuzda daha maceralı bir yol izlemek ve
manzaranın tadını çıkarmak isterseniz, uzun yolu tercih edebilirsiniz.
|||AzaphH|||
|||AzaphH|||
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 37
Rep Gücü : 104
Rep Puanı : 23
Kayıt tarihi : 10/06/11
Yaş : 32
Nerden : Ankara

http://www.omer-zorlu.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Son Destan Geniş ve Resimli Asmara Rehberi/Klavuzu Empty Geri: Son Destan Geniş ve Resimli Asmara Rehberi/Klavuzu

Mesaj tarafından TyLer C.tesi Haz. 11, 2011 6:26 pm

repi hak eddin Smile
TyLer
TyLer
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 78
Rep Gücü : 409
Rep Puanı : 211
Kayıt tarihi : 10/06/11
Yaş : 28
Nerden : Ankara

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz